Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

«Όποιος θέλει να μάθει να προσεύχεται, πρέπει να πάει στη θάλασσα.»

Ειξερα ενα τυπο μαγκακι κουλτουριαδακι  ερχωμενος στο καραβι ειχε αυτην την μονοκοματη ιδεολογια που εχουν αυτοι που θελουν να την εχουν, εν πλω και πρεπει να συντηρισουμε  τα βιντσια,τον εχω μαζι για  βοηθεια η θαλασσα λαδι  και μου εχει πιαση την  αναλυση του για τον κοσμο,  για την αδηκια τα ειξερε ολα εκτος απο βοηθεια στην εργασια  τι για πολιτηκη τι για θρησκειες ,οπωτε σε μια δοση μου λεει ακουγα και γω για θαλασσες  και δεν ειξερα το πως δουλευτε και σεις τον κοσμο οι ναυτικαντζες....γυρναω τοτε και του λεω  Σταυρακι αμα δης καλογερου αρχι..@ θα μου πης


Θα ειχε τριμηνο, κλειση  απο  βανκουβερ ,κορεα ταξιδι  ηταν τοτε που αρχησε να βλεπη και την <αλη θαλασσα>  τεζα ο Σταυρακας  παω για κανενα βλεφαρο να τον δω στην καμπινα στο πατωμα ξαπλα  ωπα  μεγαλε τι εγινε δεν θα δουλεψουμε , ο δικος  ουτε το στομα δεν μπωρει ν ανοιξη ρε εσυ που πιστευης και λες πρεπει να δουλευουμε ολοι ισα 
λουφα τωρα Σταυρακι μου του λεω
 καθε  απαντηση  και μια τασι εμετου,,αγαντα ρε ο αι Νικολας θα μας βοηθισει τουπα
ειδα το βλεμα του το πως με κοιταξε------λες μου λεει  ναι ρε μαστορα ,ειμαι σιγουρος, μεχρι αυριο ειπε ο μαρκονης θα μαλακωση ο καιρος και την νυχτα θα τον παρουμε πριμα δεξα ολα καλα ρε αγαντα..


Απο τους πρωτους που κατεβηκε ο Σταυρακας στο λιμανι  β γαινοντας εξω στην βολτα  κατεληξα  και γω  για ενα ποτακι...μαστορα ....μαστορα ελα δω να αγκαλιες με τις σχιζοματες  ο δικος μου και χαχαχουχα ετσι ρε του λεω,   μπιουτηφουλ μαστορα λεει εδω..δεν εχει μποτζι χαλαλι οτι τραβηξα  αχ  πηρα και προσταντζα απο τον  μπαρμπα [καπετανιο] κατι λιγα και απο τον επομενω μηνα θα με περνεις για κανενα οver time μου αρεση μαζι σου.


και ειχε  δηκιο..ηταν καλο παιδι 
ο ΘΕΟΣ   αναπαυσει  εφυγε απο τροχαιο στην σαλονικη μαζι με τον αδελφο  του αντε  γεια ρε Σταυρακα μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου