Τρίτη 5 Μαΐου 2015

ΡΕ ΦΙΛΕ......

Σαν ειμαστον παιδια  ΕΓΩ ΡΕ ΦΙΛΕ  στο χα πει θυμισου
Θυμισου πως αλαζει η πορνη η ζωη.....
Και συ ταχα   αδιαφορος..........
Ταξιδευες για αλα ονειρα  κι ελπιδες,,,,,,,,


Συ ειπας
Παρτο τουλαχιστον μαζι σου.Μπωρει να κρυωνεις το 
το   βραδυ.....
 Κι εγω αγριευα--Μανα ,ασε με να κρυωνω
Εγω αποφασιζω γιατην παρτη μου,ρε ΜΑΝΑ


Τωρα ειναι αργα......

Πολυ αργοτερα καταλαβα, Δεν ειθελε να με προστατεψει
Απο το κρυο,Απο την μοναξια η θελε

να με γλιτωσει Απο την καταρα να εισαι μοναχος στον κοσμο
Απο το αχθος να εισαι λευτερος,,,
              Αχ ρε ΜΑΝΑ..............
Γερασες νιοτη μου,θαρρω κανουμε παρεα απο παιδια, τωρα που ο ηλιος γερνει στη δυση σκεφτομαι  την ζωη που δεν ζησαμε τα χρονια τα χαμενα.
Ετσι ειναι φιλε η ζωη μια μπορα και μια ξαστερια
επιλεγεις  εσυ 

Και οπου συνεχιζεται ενα ονειρο
Εκει λειτουργει η ζωη ,
Μα κανοντας ονειρα ξεχασαμε να ζησουμε...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου