Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΑ ρακια


ptisi


ΚΑΛΟ   ΤΑΞΙΔΙ...
Γεια σου  βρε Μαρια μου  12/8/2015
Για σου  Νικολιο μου         11/8/2015
Θα πατε στην στην μανα μου  κοντα  εκεινη προσεχη ΟΛΟΥΣ  στην παρεα, τον αδελφο μου Σακη, τον μικρο Νικολα, τον μικρο Αλεξανδρο ,τον Νανασι[Θαναση]Εχει παρει και το ακορντεον] Τον αδελφο μου τον Κωστα
  Ολοι μια παρεα θα τα ξανα λετε




Ειναι δυσκολο και για αυτους που μενουν  ,Φιλαρακια που φευγουν πετουν και χανονται  παντοτινα..
Οταν χανονται νεοι ανθρωποι συνειδητοποιουμε πως πρεπει να ζουμε, και τοτε μονο βλεπουμε στης  ζωης το τερμα τον απολογισμο μας 

Εκει στην γειτονια των αγγελων
Σας ευχωμαι καλη αναπαυση αγαπημενοι μου ΦΙΛΟΙ

Μια λέξη ιερή  λέξη θεία γράφεται στήν καρδια αυτή η λεξούλα καλό σας παράδεισο.........



Σσσσσσσσσσ
ΚΑΝΤΕ ΗΣΥΧΙΑ...
ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ--
ptisi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου