Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

TO ΘΕΑΤΡΟ

Η ζωη  μας ενα θεατρο ειναι 
Βρε θα ειθελες να παζαμε  εσυ και γω

Πως

ακου εσυ εγω και ο ευατος  μου τι λες
παμε 


Και δεν παμε

-ο Εαυτος......Άκου εαυτε μου 
Είσαι απαράδεκτος νόμιζες ότι θα με προσπέρασης δεν μπορείς γίνεται κοντεύουμε στο τέρμα της ζωής μας δεν το καταλαβαίνεις η ζωη εχει τον χρόνο της




ΕΓΩ
ΜΑ γι αυτο έτρεξα να ξεφύγω ειθελα, είδα την καρδιά μου με διαφορετικά χτυπήματα οχι όπως είναι Νεκρη τωρα εδω και τοσα χρονια......
Ειθελα να ζησω λίγο το παράνομο τόσοι και τοσοι μου το λένε, αλα εγώ αγύριστο κεφάλι εχω


ο ΕΥΑΤΟΣ
Ναι ποιους όμως πληγώνεις δεν τους σκέπτεσαι τι σου φταίνε να πληγώσεις δυο άτομα που και στα δύο εαυτε το ένα. αγαπάς και τ άλλο ν αγαπησεις; Δύο αγαπημένα πρόσωπα. Και όλα αυτα γιατί ;; πες μου ΓΙΑΤΙ:::


ΕΓΩ
Ναι ρε νόμιζα ότι θα ήταν κάτι το ωραίο. Θα είχα μια όμορφη νέα κοπέλα να αγκαλιάσω να μυρίσω να να να να. Τόσα χρονια ΤΙ; μονο πονο μοναξιά προβλήματα γενικά και περάσανε τα χρόνια με τοσα αγκάθια στο κεφαλι μου βλέπω τον χρόνο να τελειώνει, η ζωή παη φεύγει χάνετε βλεπω το τέλος ειναι κοντα τ ακούς αυτο ναι ΡΕ γι αυτο γλίστρησα ξερω ειναι λάθος το κατάλαβα, τι θελω εγω να ταξιδεύω σε ρηχες θάλασσες. Γι αυτο θάλασσα μου μόνο εσύ ξέρεις τα μυστικά της ζωης μου θα σου πω μονο αυτό άξιζε να χαλάσω δύο καρδιές ΟΧΙ φυσικά αρα εχω που εχω μισή καρδιά που υπολειτουργεί αστην και οσο αντέξει αυτή ή. Άλλες ειναι καλές δεν αξίζει να τα χαλαμε  ΟΛΑ
 



ο ΕΥΤΟΣ
Τί περίμενες δεν αλλάζει  ρε κακομοίρη τίποτε, έμαθες τοσα και τοσα .αλλά το μάθημα αυτο είναι απο τα δυσκολότερα
Βιολογηκα δεν μπωρεις 
εχεις ζαρες χαρακωμένες απο την αλμύρα η ζωή περνώντας σε χαρακώνει,εξ αλου στο είπα και στην αρχή αγορινα μου η  ζωή τελειωνει  ασε τους αλλυς να ζησουν μην μπαίνεις εμποδιο


Εγω
Δηλαδή
Φεύγουν οί μέρες τά χρόνια 

Μες τον άντρα καιει το παιδι που κλαίει
 γερνάω φεύγει η ζωή γαμωτο μου



ο ΕΥΤΟΣ 
ΤΟΤΕ καταλαβέτο είσαι σάν το καράβι το γέρασμα του είναι η σκοριά
Τριζει το αναθεματισμένο κόντρα στο καιρο πόσο θα αγαντάρει ακόμα
αντε ας πιουμε ενα για κείνους ολους που λατρέψαμε


Εγώ
για ολα οσα δέν προλάβαμε να αγαπήσουμε να αγαπηθούμε και για οσα δεν καναμε στην ΖΩΗ ΜΑΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου