Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

APNOYΜΑΙ

ΚΑΠΟΤΕ  ΧΤΙΖΑΜΕ   ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΠΑIΝΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ     ΣΕ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ ΔΙΟΤΗ  ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ 

ΔΥΣΤΗΧΩΣ  ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ  ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ........ΒΡΕ ΟΛΟΙ    ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΕΧΗ ΥΠΟΥΛΟ  ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ

Ο ΦΑΣΙΜΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΑΣ EINAI AYTOΣ KAI  AΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΤΕ ΜΕ 

ΤΗΝ ΕΤΙΚΕΤΑ   << ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ>>

 ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΜΕ 

ΠΟΝΑΕΙ Ο ΛΑΙΜΟΣ ΜΟΥ  ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΗΛΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ  ΣΑΣ ΜΑΣ ΣΦΙΓΓΕΤΕ


Θελω πισω την Πατριδα μου
το χαμογεελο των ΕΛΛΗΝΩΝ Ρεεεεεεε

ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ

ΕΙΝΑΙ ΒΡΙΣΙΑ ΠΙΑ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ
 η κοροϊδία 
«τύποις δημοκρατία» Δημοκρατικου τοξου στα λογια στην πραξει απο το 74 και μετα αποφασιζομεν και διατασομεν μετακλογηκα τα συναιτερακια ΕΡΕ-ΠΑΣΟΚ- ΝΔ  και ΞΥΡΥΖΑ-ΚΑΝΕΛ- έσονται  εις σάρκαν μίαν… Ενα μαγαζι με καλα εισοδηματα.που δεν ειχαν την ΕΥΘΙΞΙΑ ουτε ενας να απολογηθει αλα λεγοντας αναλαμβανω την πολιτικη ευθυνη πιασε το αυγο και κουρευτο και με ενα νομο εκτρωμα μορφωμα δημοκρατικο Νόμος Περί Ευθύνης Υπουργών, να μας υποχρεωσουν οι τιποτες και πουθεναδες μετα φρου φρου τους και τα καναλια τους να ειμαστε η μπαταχτηδες ΕΙΣ ΤΑΣ ΕΥΡΩΠΑΣ! ποιος θα παει μεσα εκτος τους ΑΚΙ  και τις Χ.Α και κατι ασημαντους;; τελος δηλαδης ολα νταξει ποιος εφαγε τα λεφτα απο την πατριδα μας ποιος την χρεωσε τοσο πολυ ΠΟΙΟΣ Ο ΣΑΛΕΠΙΤΖΗΣ;;; κανενα καθαρμα πολιτικο κανενα ξεφιτλες κανενας ειστε Λάθος άνθρωποι, λάθος επιλογές και θελετε ΑΡΧΟΥΣΙΝ ΠΕΙΘΟΥ

έχω θυμώσει γατί εσύ μου έβαλες χρώμα και κομματική ταυτότητα!!!

Δεν ειμαι ρε κομουνι-δεν ειμαι ρε φασιστας- δεν ειμαι ποταπις ρε -δεν ειμαι ρε πασοκονεοδημοκρατης-
ειμαι ελληνας και αυτο δεν το θελει κανεις εδω πια.......

 δημοφηφισμα   το ΟΧΙ  αλλαξατε  και σφιξατε την θηλια για περοσσοτερο αιμα πεινα καταπιεση --ΦΟΒΟ--

Τελικά, τους πολιτικούς  πρέπει να τους φοβάσαι;;;ρ

Ήταν, κάποτε, μια χώρα,
καλή ώρα, σαν και τώρα,
που υπήρχαν παλληκάρια,
δυνατά σαν τα λιοντάρια.

Όμως, ξένοι τη ζήλεψαν
και τη χώρα αυτή, την κλέψαν,
τη φορτώσανε στ' αμπάρια
και την πήγαν στα παζάρια.

Και δε φτάναν τα κλεφτρόνια,
φτάσανε καινούργια πιόνια,
θέλανε να κυβερνήσουν
κι απ' το χάρτη να τη σβήσουν.

Το κακό, όμως, δε φτάνει,
εμφανίστηκαν ρουφιάνοι,
τα κλεφτρόνια προσκυνάνε
και μαζί μ' αυτούς τ' αρπάνε.

Όλοι, τώρα, ενωμένοι,
την εκλέβαν την καημένη,
κάθε μέρα αιμορραγούσε
κι απ' τα πάθη της βογγούσε.

Κι έτσι, την εκάναν στάχτη,
όλοι που την είχαν άχτι,
μα απ' τη στάχτη της γεννούσε,
αντριωμένους ευλογούσε.

Ήταν, κάποτε, μια χώρα,
καλή ώρα, σαν και τώρα,
που έχει πάντοτε λιακάδα,
γιατί λέγεται

Περιοχή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου