Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Προσωπικά δε με ενδιαφέρει ποιος ήσουν κάποτε, αλλά το ποιος είσαι τώρα

Our Athens......... Μια φωτογραφία για την Αθήνα: Η "Νεράϊ
δα" του Λάτση: Το επιβατηγό πλοίο
Νεράιδα (1939) αφού χρησίμευσε ως διασωστικό στην Αδριατική κατά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο αγοράστηκε το 1949 από τον...
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΑΝΩΘΕΝ LINKΝ   Ν  ΑΝΟΙΞΗ
----------------------------
Πλοια που εγραψαν  ιστοριες, διαμενανε εκατονταδες εργαζομενοι  ολων τον ειδικοτητων  ΕΛΛΗΝΕΣ @ ΞΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΤZΕΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΑMPIX.ΣΤΗΝ  ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΡΝΩΝΤΑΣ ΣΥΝΑΛΑΓΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ...
 ΠΡΩΗΝ AUREOL
 ΜΕΤΕΠΗΤΑ   ΜΑRΙΑΝΝΑ 6
 Το πρωην Principe Perfeito

 MARIANNA 9
ΠΡΩΗΝ   Windsor  castle  London

MARGARITA L
ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ  ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ  ΕΝΑ ΠΛΩΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ  ΕΡΓΑΣΘΗΚΑΝ ΕΔΩ   STHN   JEDDAH
Κάντε κλικ πάνω στο λογότυπο για να φτάσετε στο ssMaritime FrontPage για Νέα Ενημερώσεις & "Πλοίο του Μήνα"

Με Ρούμπεν Goossens
Θαλάσσιες Ιστορικός, Cruise'n'Ship Κριτής & Συγγραφέας

RMS Γουίντσορ Κάστρο
Αργότερα: SS Μαργαρίτα L / Ρίτα

Πλοίο των απόλυτη ομορφιά!
Συλλογή του Συγγραφέα
RMS Γουίντσορ Κάστρο 1960 - 1977
Μέσα του 1950 οι διευθυντές της Ένωσης Κάστρο Γραμμή αποφάσισε ότι χρειαζόταν ένα μεγαλύτερο πλοίο από εκείνα που ήδη υπηρετούν. Το πλοίο αυτό θα γίνει το διάσημο 37640-Μικτό τόνο RMS Windsor Castle, ένα πλοίο που έγινε ναυαρχίδα Κάστρο της Ένωσης και η μεγαλύτερη επένδυση ποτέ να λειτουργήσει το δρομολόγιο της Νότιας Αφρικής. Είναι ενδιαφέρον ότι, τα προηγούμεναΈνωση Κάστρο πλοία είχαν κατασκευαστεί από Harland & Wolff, σε Μπέλφαστ, Αλλά το σπάσιμο με την παράδοση, αποφασίστηκε ότι το £ 10.000.000 Γουίντσορ Κάστρο θα κατασκευαστεί στα Cammell Laird & Co Ναυπηγεία, Μπίρκενχεντ. Έθεσε επίσης ένα αρχείο για να είναι το μεγαλύτερο πλοίο που πρόκειται να κατασκευαστεί Merceyside.Γουίντσορ Κάστρο θα φιλοξενήσει 591 Τουριστική Class και 239 επιβάτες της Πρώτης Θέσης.
Η καρίνα της το 1957 από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Cammell Laird, ο γιος του κ Ρόμπερτ Τζόνσον Robert Jnr. Windsor Castle ξεκίνησε το τέλειο καιρό στις 23 Ιουνίου 1959, από την Αυτής Μεγαλειότητα Βασίλισσα Ελισάβετ, η Βασίλισσα Μητέρα, πριν από ένα πλήθος περίπου πενήντα χιλιάδες άνθρωποι και ως το BBC καλύπτει ζωντανά την εκδήλωση στον αέρα, ήταν παρακολούθησαν εκατομμύρια περισσότερα από την τηλεόραση. Η Βασίλισσα έσπασε ένα μπουκάλι της Νότιας Αφρικής σαμπάνια στην πλώρη του πλοίου και μίλησε τα παραδοσιακά λόγια: «Ονομάζω αυτό το πλοίοΓουίντσορ Κάστρο. Είθε ο Θεός της και όλους όσους πλέουν σε ευλογεί της. "
Μια νέα μάρκα Γουίντσορ Κάστρο φαίνεται εδώ αναχωρούν Λίβερπουλ δεσμεύεται για Σαουθάμπτον για το παρθενικό του ταξίδι
Συλλογή του Συγγραφέα

ne χρόνο αργότερα είχε ολοκληρωθεί και είχε θαλάσσιες δοκιμές της και δεόντως αναχώρησε για το παρθενικό του ταξίδι από τοΣαουθάμπτον στις 18 Αυγούστου 1960 κατά τον κατάπλου Ντουρμπάν 13½ μέρες αργότερα.
Σε αντίθεση με τα περισσότερα πλοία, δύο τάξεις είχαν το τρέξιμο πλήρες κατάστρωμα, μπροστά προς τα πίσω, όπως σε όλες τις τουριστικές Κατηγορίας δημόσιους χώρους, χώρος περιπάτου και καταστρωμάτων χώρο βρισκόταν σε μια γέφυρα, ενώ ο πρώτος Class δημόσιους χώρους βρίσκονταν το ένα κατάστρωμα υψηλότερη στην Promenade κατάστρωμα.Και οι δύο κατηγορίες είχαν επίσης μια εξωτερική πισίνα. Πρώτα καμπίνες τάξη είχε ιδιωτικές εγκαταστάσεις, με σουίτες και πολυτελείς καμπίνες, έχει ένα μπάνιο, όλα τα άλλα ένα ντους. Βρίσκεται στο μέσο του πλοίου, ο κινηματογράφος 250 κάθισμα ήταν εξοπλισμένο με σινεμασκόπ.
Ένωση Κάστρο αφίσα
Συλλογή του Συγγραφέα
Δημοφιλή με τους επιβάτες ήταν το γεγονός ότι τόσο στο πρώτο όσο και Τουριστικές τάξη είχε δημόσιες εγκαταστάσεις που καλύπτουν ένα πλήρες κατάστρωμα και έχει ένα σαλόνι που έβλεπε το τόξο. Η συνήθης διαχωρισμός της τάξης σε επένδυση θα δείτε Τουριστικές κατηγορίας, που βρίσκεται στο πίσω μέρος του πλοίου, ποτέ δεν είναι σε θέση να κοιτάξουμε προς τα εμπρός το πλοίο θα τεθεί σε λιμάνι.
Υπήρχε ένα γκαράζ για τους επιβάτες να μεταφέρουν τα αυτοκίνητά τους. Βρισκόταν στο εμπρός άκρο της υπερκατασκευής. Χωρητικότητα φορτίου ήταν 639.000 cu, ft, με μόλις πάνω από το μισό από αυτό που ψυγείο.
Γουίντσορ Κάστρο'S δεύτερο ταξίδι ήταν μια γεμάτη ένα ως είχε για να βοηθήσει το πλήρωμα του Κέιπ Τάουν Κάστρο, Η οποία είχε μια έκρηξη στο μηχανοστάσιο, ενώ σε Λας Πάλμας. Εκτός από αυτό το γεγονός,Γουίντσορ Κάστροατμό σε λογικά επιτυχία και χωρίς ατυχίες. Mid 1965 άρχισε μια "ταχεία" υπηρεσία για τοΑκρωτήριο, Κοπή δύο ημέρες του χρόνου ταξιδίου. Τον Δεκέμβριο του 1967.Γουίντσορ Κάστρο ολοκλήρωσε την 50η του ταξίδι, αφού στον ατμό 700.000 συν μίλια και μεταφέρονται πάνω από 35.000 επιβάτες, και το έκανε αυτό με αξιοσημείωτη απόδοση δεν είχαν ποτέ κανενός βλάβες ή καθυστερήσεις. Την ίδια χρονιά έλαβε μια μετασκευή και μετά την ολοκλήρωση ήταν εγγεγραμμένη στο 36123ΚΟΧ. Το 1972, έλαβε την τελική μετασκευή της υπόΈνωση ΚάστροΚαι καταχωρήθηκε ως 36.277 ΚΟΧ.
Ωστόσο, με έναν μεταβαλλόμενο κόσμο και με τη ζήτηση των αεροπορικών ταξιδιών, σύντομα έγινε προφανές ότι δεν ήταν για να αποσπάσει τους επιβάτες μακριά από ένα ταξίδι 11 ημερών για την Ακρωτήριο. Έτσι, μόλις πέντε χρόνια μετά τη δεύτερη μετασκευή της στις 12 Αυγούστου 1977,RMS Γουίντσορ Κάστρο αναχώρησε Σαουθάμπτον για την τελική της ταξίδι γύρο για να Ντουρμπάν, Που επίσης έτυχε να είναι 124 της ου Voyage. Στις 6 Σεπτεμβρίου κατά την αναχώρηση απόΚέιπ Τάουν για το τελευταίο του ταξίδι πίσω στοΗνωμένο Βασίλειο, Έλαβε ένα τεράστιο αποχαιρετιστήριο που διοργανώνονται από την πόλη, στην οποία συμμετείχαν χιλιάδες θλιβερή θεατές που ήρθαν στο κύμα αυτό το υπέροχο κυρία αντίο. Επέστρεψε στηνΣαουθάμπτον στις 19 Σεπτεμβρίου.
 
Μια θλιβερή αναχώρηση
Windsor Castle πωλήθηκε στον κ Γιάννη John) Σ Λάτση (Σάντα Μαργαρίτα Shipping & Trading Company) ένας φημισμένος ελληνική πετρελαίου και μεγιστάνας ναυτιλίας. W ντός ενός μηνός από την τελική επιστροφή στην πατρίδα της, το μεγάλο κάστρο της Ένωσης επένδυση αναχώρησε για Σαουθάμπτον3 Οκτ 1977, Με ένα συμπλήρωμα της ελληνικής και το κάστρο της Ένωσης πληρώματος, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρολόγο Τζακ Towler (βλέπε ξεχωριστή σελίδα στο ταξίδι του Jack) πάνω φράγμα για την Ελλάδα όπου θα επανατοποθετηθεί για ένα νέο ρόλο.
Είναι ενδιαφέρον, άλλες προσφορές που γίνονται για ένα της έγινε από Sitmar Cruises και το άλλο από την Carnival. Κοιτάζοντας πίσω όλοι θα συμφωνήσουμε ότι αυτό θα καλύτερη επιλογή για να δει γίνει ένα κρουαζιερόπλοιο. Ωστόσο, αυτό δεν ήταν να είναι.
RMS Γουίντσορ Κάστρο Προδιαγραφές
Κατασκευαστής:                          Cammell Laird & Co Ναυπηγεία, Μπίρκενχεντ
Αυλή #:                           1287
Χωρητικότητα:                        37.640ΚΟΧ - 16.252 DW
Μήκος:                          238.7m - 783ft
Πλάτος:                             27.5 - 90.2ft
Σχέδιο:                             32ft -
Κινητήρες:                          Υψηλή πίεση (του τυποποιημένου Ναυτικού) " Pametrada "
                                    προσανατολίζεται τουρμπίνες ατμού από τους κατασκευαστές
Παραγωγή υπηρεσιών:                49.000 SHP
Βίδες:                          Twin
Ταχύτητα:                           2.5 κόμβοι (23.5 για δοκιμές)
Μηχανισμού διεύθυνσης:                  ηλεκτρο-υδραυλικά από τον Μπράουν Bros
Επιβάτες:                     239 πρώτη θέση
                                    591 τουριστικά επιβάτες
Πλήρωμα:                             475, συμπεριλαμβανομένων έως και 30 γυναίκες
Κλιματιζόμενοι:               Ναι
Στολή :
Κέλυφος:                               Παραδοσιακά Ένωση Κάστρο Λεβάντα
Boot topping:                   Κόκκινο
Ανωδομής:                Λευκό
Χωνί:                          Πορτοκάλι και το μαύρο

************************************************
SS Μαργαρίτα L 1977 - 2004
Μαργαρίτα L δει στη Βαλέτα Μάλτα
Συλλογή του Συγγραφέα
Το ταξίδι μετεγκατάσταση ήταν σίγουρα περιπετειώδης, ως μέλος της ελληνικής προσωπικά για κάποιο λόγο σβήσει μια αντλία λαδιού, η οποία προκάλεσε μία από τις τουρμπίνες της να αδράξουν επάνω. Ευτυχώς υπήρχαν Ένωσης-Κάστρο μηχανικούς στο πλοίο που γνώριζαν αυτή την ωραία κυρία καλά, και την εξοπλισμένα με καινούργια ρουλεμάν και ήταν σύντομα λειτουργεί και πάλι.
Ο Γουίντσορ Κάστρο μετονομάστηκε Μαργαρίτα L προς τιμήν ενός εκ των Ο κ Λάτση«Κόρες - Μαργαρίτα L atsis. ΣεΠειραιάς που μετασκευάστηκε για να γίνει ένα πλοίο πολυτελή καταλύματα που προσφέρουν 852 θέσεις ελλιμενισμού. Αργότερα μεταφέρθηκε στηνΣαουδική Αραβία όπου απασχολούνται ως πλοίο καταλύματα 1978-1990. Ο κ Λάτσηεξασφαλίζεται ότι το πλοίο είχε μια σουίτα δωμάτια και ένα σαλόνι και τραπεζαρία για του και αποκλειστική χρήση της οικογένειάς του.
Μαργαρίτα λίτρων που ελλιμενίζεται στις αποβάθρες Τζέντα, όπου ο Όμιλος Λάτση έχτιζε μια νέα ναυτική βάση για την κυβέρνηση της Σαουδικής Αραβίας. Ενώ εκεί, ένα ελικοδρόμιο προστίθεται στο πρυμναίο κατάστρωμα της. Μια μονάδα αφαλάτωσης τοποθετήθηκε στο πρωραίο κύτος, η οποία ήταν σε θέση να παράγει περίπου 600 τόνους φρέσκου νερού την ημέρα. Ήταν αργότερα μεταφέρθηκε άλλες δύο θέσεις. Η πρώτη ήταν όταν του Ομίλου Λάτση ήταν οικοδόμηση μιαςΒασιλικός Παλάτι για Βασιλιάς Φαχντ του Σαουδική Αραβία. Η δεύτερη σε άλλο σχέδιο Λάτση, ένα διυλιστήριο πετρελαίου στο Rabegh . Ενώ στο Rabegh ήταν επίσης χρησιμοποιείται ως γραφείο κέντρο και αναψυχής, για το προσωπικό του Λάτση Πετρόλα Int. Α.Ε. Κατασκευαστική Εταιρεία. Το 1983, η Μαργαρίτα L ήταν στεγνό συνδεδεμένος και έλαβε επισκευάζω, μετά την οποία επέστρεψε στηνΣαουδική Αραβία.
Το 1990 Σαουδικής Αραβίας την καριέρα της ως ενδιαίτησης είχε τελειώσει και ρυμουλκήθηκε σε ΕλευσίναΕλλάδα να καθοριστούν τα πάνω. Ο κ ΛάτσηΘα έμενα συχνά επί του σκάφους σε τρίμηνα του, όπως ο ίδιος ήταν ένας άνθρωπος που αγάπησε ακριβά αυτό το πρόστιμο πλοίο και κράτησε την καλά συντηρημένο. Λέγεται ότι το εσωτερικό της ήταν άψογη και έμοιαζε σαν τις ημέρες έπλευσε στην αφρικανική υπηρεσία Νότο, το μόνο πράγμα που λείπει ήταν επιβάτες.
Μαργαρίτα δει μέχρι που στο Ελευσίνα κοντά Πειραιάς
Το 1998, η Μαργαρίτα L τοποθετήθηκαν επάνω σε Ελευσίνα Ελλάδακαι διατίθενται στην αγορά με μια ζητούμενη τιμή των £ 5 έως 6000000, το οποίο αργότερα μειώνεται σημαντικά.ΜεΟ κ Λάτση«Υγεία μειώνονται, παρέδωσε την αυτοκρατορία του στο γιο του, τον Σπύρο, το 1999.
Μια βρετανική εκστρατεία ξεκίνησε το 2002, η οποία με επικεφαλής τον κ Alex Naughton, με την πρόθεση να φέρει τη μεγάλη Windsor Castle πίσω στη Μεγάλη Βρετανία για άλλη μια φορά και να αποκατασταθεί στην αρχική της ομορφιά της, συμπεριλαμβανομένης της φημισμένο κάστρο της Ένωσης λεβάντα κύτους. Ήταν το τέλειο πλοίο για την αποκατάσταση ως εξωτερική προφίλ της ποτέ δεν είχε αλλάξει, καθώς το 99% των άλλων παλαιότερων πλοίων είχε στο παρελθόν. Επιπλέον, μεγάλο μέρος του εσωτερικού της παρέμειναν αμετάβλητες. Η ιδέα ήταν για να γίνει μια μόνιμη υπενθύμιση των ημερών του μεγάλη βρετανική ναυπηγική, καθώς προσφέρει πολλές μεγάλες τουριστικό προσανατολισμό χαρακτηριστικά. Ωστόσο, όπως θα δούμε λίγο αργότερα, αυτό το πρόστιμο εκστρατεία αναγκάστηκε να συνάψει το Δεκέμβριο του 2004, αλλά σίγουρα όχι για την έλλειψη προσπάθειας.
Δυστυχώς ο κος Ιωάννης Λάτσης, απεβίωσε στις 17 Απριλίου 2003, αλλά ακόμη και πριν από τον πατέρα του, περνώντας έγινε φανερό ότι ο Σπύρος δεν έχουν το ίδιο ενδιαφέρον για την Μαργαρίτα L, ένα γεγονός ότι η Αλ πολύ σύντομα έγινε προφανές ως εξωτερικοί χώροι της αφέθηκε να επιδεινώνεται κυρίως λόγω της παντελούς έλλειψης συντήρησης.Μέχρι τα τέλη του 2003, και η έρευνα κατέδειξε μια μεγάλη ποσότητα της σκουριάς και πολλά τικ πέτσωμα της ήταν στρίψιμο και την ανύψωση που δείχνει τη σκουριά κατάστρωμα χάλυβα κάτω από αυτό. Αυτό ήταν σίγουρα δεν αφιέρωμα στον γιο του μεγάλου εραστή του πλοίου,Ο κ Γιάννης Λάτση ο οποίος κατείχε και εξασφάλισε άριστη συντήρηση σε όλα τα επιβατηγά σκάφη της γραμμής είχε στην κατοχή του όλα αυτά τα χρόνια.
Τότε υπήρχε σχεδόν μια τραγωδία, όταν στις 12 Φλεβάρη 2004, μια σφοδρή καταιγίδα έπληξε την περιοχή, και η Μαργαρίτα L έσπασε άγκυρα και τέθηκε παραπαίει και πήρε σταθερά κολλήσει στη λάσπη σε ρηχά νερά στα ανοικτά Σαλαμίνος Νησί. Εκεί όπου δεν υπάρχει πληρώματος επί του πλοίου κατά τη χρονική στιγμή. Ωστόσο, καλά χτισμένο γάστρας δεν είχε καταστραφεί, και ήταν σύντομα επέπλευσε ξανά, αλλά δυστυχώς τέλος της ήταν στον ορίζοντα.
 Μαργαρίτα L αφότου παρασύρει και είχε κολλήσει στα ρηχά νερά

Μια εκστρατεία με επικεφαλής τον Άλεξ Naughton ξεκίνησε το 2002, προσπάθησε να φέρει το Κάστρο Windsor πίσω στη Μεγάλη Βρετανία, ωστόσο, η προσπάθεια απέτυχε παταγωδώς ως κεφάλαια ούτε ιστότοπους για να δέσει της ήταν απλά δεν έχει στη διάθεσή του και τον Δεκέμβριο του 2004, οι ιδιοκτήτες της, με ενημέρωσε ότι Μαργαρίτα L είχαν πωληθεί σε μια ενδιάμεση εταιρεία και κατευθυνόταν προς μια αυλή διακόπτες στο Alang Ινδία με την επωνυμία της Ρίτα.
************************************************
SS Ρίτα 2005
Μια φωτογραφία SS Ρίτα ληφθεί αρκετές ημέρες πριν από τον καθορισμό πανί για Ινδία
Περιέργως, η άλλοτε μεγάλη βρετανική κυρία, έχει μετονομαστεί Ρίτα, Έπλευσε κάτω από τον ατμό της για μια ακόμη φορά, αναχωρούν Ελλάδα στις 14 Απριλίου του 2005, και έφθασε στο Bhavnagar αγκυροβόλιο κοντά Alang στις 11 Μαΐου Ωστόσο, λόγω τιμές παλιοσίδερα διακυμάνσεις στάλθηκε πίσω στη θάλασσα και μετά κάνει τον γύρο του Ινδικού Ωκεανού, πήρε το καταφύγιο κοντά kalba σεΗνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Τέλη Ιουνίου, που σαλπάρουμε γιαΙνδία, Αλλά υπέστη νευρικό κλονισμό. Ένα ρυμουλκό απεστάλη στις 7 Ιουλίου, αλλά απίστευτα το ρυμουλκό έσπασε προς τα κάτω. Τώρα και οι δύο περιφερόμαστε άσκοπα. Είναι σχεδόν έμοιαζε αν ο πρώηνΓουίντσορ Κάστροπάλευε για τη ζωή της! Μετά το ρυμουλκό είχε επισκευαστεί, στις 15 Ιουλίου, που με τοΡίτα στη ρυμούλκηση κατευθύνθηκαν για Alang για άλλη μια φορά, όπου έφθασε και τις παραλίες στις 20 ης Ιουλίου 2005. Τι ήταν τόσο αξιοσημείωτο το γεγονός ότι οι διαιρέσεις άρχισε στις 18 Αυγούστου, είναι η ημέρα της 45 της ης επετείου της παρθενικό του ταξίδι από τοΣαουθάμπτον να Ντουρμπάν.
 Αυτή η φωτογραφία του SS Ρίτα στους διακόπτες αυλή είναι ένα τραγικό θέαμα για όλους όσους αγαπούν το κλασικό χιτώνια!
RMS Γουίντσορ Κάστροεξυπηρετούνται οι ιδιοκτήτες της, Ένωση Κάστρο Γραμμή καλά, αλλά δυστυχώς ήταν μόνο μια ενεργή επένδυση για μόλις 17 χρόνια. Για τα επόμενα 28 χρόνια, καθώς η Μαργαρίτα L υπηρέτησε ως πλοίο διαμονή, αλλά δυστυχώς 15 από αυτά τα 28 χρόνια που που σε αδράνεια, που σεΕλλάδα.
Σημείωση : RMS μας Windsor Castle ΔΕΙΚΤΗΣ βρίσκεται κάτω από την επόμενη φωτογραφία.
Ψάχνετε για πληροφορίες σχετικά με - Charles William Tingley :
Μήπως κάποιοι από τους αναγνώστες μας να έχουν οποιαδήποτε πληροφορία ή φωτογραφίες του Charles William Tingley ο οποίος ήταν ο κύριος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός για τοRMS Γουίντσορ Κάστρο και προφανώς υπηρέτησε επίσης την Κέιπ Τάουν και Pendennis Κάστρο'S, καθώς και. Αν και δεν έχω κανένα σετ ημερομηνίες είναι σημαντικό ότι μπορώ να εντοπίσω κάποιες πληροφορίες για αυτόν τον άνθρωπο.
Ο λόγος που κάνω αυτό το αίτημα έχει ως εξής. Charles William Tingley πέθανε27 Μάη 1980 και θάφτηκε στη θάλασσα στα ανοικτά των ακτών της Πορτογαλία, Αλλά όχι ενώ επί μια Ένωση Κάστροπλοίο, αλλά σε ένα Clan Γραμμή ( Crayzer ) πλοίο. Εκείνη την εποχή ο γιος του Λόιντ ήταν, αλλά ένα αγόρι και μετά βίας ήξερε θαλάσσια του Πατέρα. Lloyd μου έχει έρθει σε επαφή ζητώντας αν κάποιος μπορεί να παρέχει κάθε πληροφορία, για σήμερα ηλικίας 43 έχει παντρευτεί μόλις πριν από ένα χρόνο και είχε ένα γιο, τον Δεκέμβριο του 2009. Έτσι, θα ήθελα να πω σε αυτό το μικρό Tingley λίγο περισσότερο για τον πατέρα του, ο οποίος ξέρει πολύ λίγα πράγματα για. Κάνει θυμηθούμε ένα άλλο όνομα, ένα μέλος του πληρώματος με το όνομα παρατσούκλι του "Gibby», με βάση το επώνυμο του Gibbs. Πίστευε ότι το Χριστιανικό του όνομα ήταν Errol και ότι μετακόμισε να ζουν σεΑυστραλία.
Αν κάποιος έχει οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τον Charles και, ενδεχομένως, μια φωτογραφία από αυτόν ή "Gibby" παρακαλούμε στείλτε email στο Lloyd:lloydtingley@hotmail.com και Κοιν: rg@ssmaritime.com .
-----------------------------------
RMS Windsor Castle θα θυμόμαστε όλοι που έπλεε πάνω της, να είναι ως επιβάτης ή μέλος του πληρώματος, καθώς και εκείνοι που κοίταξε σε αυτό το όμορφο λεβάντα κύτος του πλοίου κάθε φορά που βρισκόταν στο λιμάνι. Όσο για τον εαυτό μου και αυτά στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Νότια Αφρική, το Windsor Castle θα μείνει στην ιστορία ως μια μεγάλη επένδυση για αυτά τα 17 χρόνια ενεργού καθήκοντα, όχι βεβαίως για τον ιδιοκτήτη αυτο επιεικής που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της δεύτερης και τελικής ενσάρκωση της, όταν κατά τη διάρκεια του τέλους , μετά το θάνατο του γιου του, απλά αφήστε το πλοίο σαπίσουν και ήταν ντροπή να δει τα καταστρώματα της σκουριάζουν τόσο πολύ, ώστε τρύπες εμφανίζονται και τα μέρη ήταν ο κίνδυνος να περπατήσει, και εσωτερικούς χώρους σε ορισμένα τμήματα, όπως αναφέρθηκε σε μένα έπεφτε εκτός, λόγω ΤΡΟ καθαρή αμέλεια! Αλλά, ως έναΈνωση Κάστρο επένδυση αυτή ήταν η μεγάλη Γουίντσορ Κάστρο και αυτός είναι ο τρόπος που θα είναι πάντα να θυμόμαστε!
 Αναμνήσεις από τις μεγάλες ημέρες της ναυτιλίας
Συλλογή του Συγγραφέα

ΔΕΙΚΤΗΣ
Μία σελίδα ...             Πλοία ιστορία
Σελίδα Δύο ...             Πλοία Interiors
Σελίδα Τρεις ...           Τζακ Towler - Το τελευταίο του ταξίδι από την Αφρική & Σαουθάμπτον προςΕλλάδα
Σελίδα τέσσερα ... Maragrita L / Ρίτα στο           Ελευσίνα Bay Ελλάδα
Σελίδα Πέντε ...             Ρίτα beached στο AlangΙνδία
Σελίδα Έξι ...             Ένα μοντέλο που χτίστηκε από τον Andrew White

********************************************

Χρησιμοποιήστε το κουμπί Πίσω στο πρόγραμμα περιήγησής σας ή να κλείσετε τη σελίδα για να επιστρέψετε στην προηγούμενη σελίδα 
ή να πάτε σε μας 
INDEX SITE

Ξεκίνησε στην επιβατηγό ναυτιλία Μάιος 1960  
Όταν τα πλοία του παρελθόντος κάνουν την ιστορία και το 1914 χτίστηκε MV Δούλος Ιστορία

Επίσης, επισκεφθείτε μου ...

Φωτογραφίες για ssmaritime και συνεργάτης σελίδες είναι από το δημιουργό ή από την ιδιωτική συλλογή του συγγραφέα. Επιπλέον, υπάρχουν κάποιες εικόνες που έχουν παρασχεθεί από ναυτιλιακές εταιρείες και ιδιώτες φωτογράφους ή συλλέκτες. Πιστωτικές δίνεται σε όλους τους συντελεστές. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές φωτογραφίες που παρέχονται σε μένα, χωρίς λεπτομέρειες σχετικά με το εν λόγω φωτογράφος / ιδιοκτήτη. Δηλώνω καλέσει, αν οι ιδιοκτήτες αυτών των εικόνων θα είναι τόσο καλός για να κάνουν τους εαυτούς γνωστό σε μένα (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου, μπορεί να βρεθεί σε www.ssmaritime.com μόνο), ώστε μπορεί να δοθεί η δέουσα πίστωσης. Ξέρω τι είναι σαν, έχω δει μια πληθώρα φωτογραφιών μου σε άλλους δικτυακούς τόπους, αλλά αυτά τα άτομα, είτε να αρνηθεί την παροχή πίστωσης ή να αφαιρέσετε τους όταν ρωτήθηκε, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι δεν υπάρχει νομική επιστροφή, όταν πρόκειται για την καθαρή. Ωστόσο, ας δείξουμε αυτά τα τσαρλατάνοι και να κάνουμε το σωστό, ανά πάσα στιγμή και να δώσει πίστωση όπου η πίστωση αυτή οφείλεται!
Η παρούσα ανακοίνωση καλύπτει όλες τις σελίδες, αν και έχω κάνει το καλύτερό μου για να διασφαλίσει ότι όλες οι φωτογραφίες είναι δεόντως πιστωθεί και ότι η παρούσα ανακοίνωση μετατοπίζεται σε κάθε σελίδα, που είναι, όταν μια σελίδα έχει ενημερωθεί!.....ssMaritime ανήκει και © Copyright - απόΡούμπεν Goossens - All Rights Reserved..........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου