Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

Κάποτε ουδείς πίστευε οτι είμαι ικανος


Tώρα γίναν όλοι τους αδίστακτοι,,κι είναι η ψυχούλα μου  πια για αυτους  παρείσακτοι  Είχα μιαν αγάπη μια οφθαλμαπάτη τιποτα δεν εχω τώρα πια ...........

Γιατί ρε φίλε το λες αυτό  ακου τι θα σου πώ  ακου γιατί  ολα τα χρόνια την πρωτημούσα την μοναξιά μου νά γιατί  δέν  πρέπει να ξεμοναχιάζεσε απο τήν μοναξιά σου
Ξέρεις την λεξει να μείνουμε φιλαρακιά  ωραία θα μου πείς καλή ε..και γώ συμφωνό μαζί  σου  στό ακουσμα της  ομως πως  ρε  πώς  πές μου  γιατί θα σπάσει το κεφαλι μου .....                               Ενα  απλο φιλαρακι .....που αυτο εγω το λατρευω  το αγαπω  και την ζωη μου για την παρτη της  κι ομως ενα απλο φιλαρακι οπως τις εκατονταδες που ειναι εδω  ,,τιποτα απο οσα ειχα ονειρευτει  τιποτα...πως γινετε ρε  φιλε αυτο πες μου να την εχω διπλα μου να ρουφω το αρωμα της την αναπνοη της τα παντα  πως μπωρο γαμωτο μου πως πως δεν ειπα τιποτα το κλειδωσα στην καρδουλα μου  την μπαλωμενει, ξερω δικο μου  το σφαλμα και μονο δικο μου ξερω δεν μπωρει ρε φιλε νομιζα ξερεις  οτι υπαρχη εκει εξω εκεινο  μωρε πως το λεγαμε να δεις ξερεις εσυ    σου αρεσω μου αρεσεις παιρναμε καλα     μπα  φιλε οχι,γνωριζοντας απο την αρχη και ελεγα που πας ρε ξυπολητος να περπατησεις πανω στα γυαλια μου   ελεγες αντεχω εγω ρε που πας  δεν ξερεις απο πονο εσυ  εγω ρε  θες να στο αποδειξω;; ελεγα    α   οχι  αυτο τον πονο  σου αναφερω τον πονο που εσυ δεν τον κατεχεις αυτον  που εχεις  ξεχασεις πολλα χρονια  αυτον που καποτε εκλαιγες  για την χαμενη σου παιδικη αγαπη  πως ξεχνας  ρε   εαυτε  μου αφηνεις καθε 30 χρονια και για να μην ξεχνας  αγαπας,,,,τωρα  φιλε  ειναι το τελος σου  εδω ειναι το τερμα σου  βλακα πονα ,,νομιζες πως ολα τα καρδιοχτυπια εχουν αποτελεσματα  που ανατρεπουν αισθηματα  οχι φιλε  ο κοσμος πια αλαξε σε ολα ,ξερω και δεν κατακρινω εκεινη     οχι προς Θεου    οχι εγω και μονο φταιω ,   ξερεις ποσες φορες ρε φιλε μου ειχα  εχω την αναγκη ,  να της πω γλυκια μου. Αγκαλιασε με κλεισε με  μεσα σου Αγγιξε με     να  εισχωρησω στην ψυχουλα σου μαγεψες και  ομορφυνες τον κοσμο μου με την παρουσια σου με γιατρεψες και σ ευχαριστω  ΟΧΙ       μην με αφηνεις  να ξανα πεσω    δεν θα εχω πια δυναμη  σιγουρα το τελος μου θα ειναι εδω    ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΟΜΑ
ΠΟΥ ΣΕ  ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΛΕΜΑ    ΕΓΙΝΕΣ ΟΛΑ ΟΣΑ  ΑΓΑΠΗΣΑ
ΠΑΝΩ ΣΟΥ ετρεμα   εκεινη την νυχτα   ειχα το ομορφοτερο πλασμα  στα χερια μου   ονειρα  ονειρα γαμωτο μου    πρωτογνωρα χρονια πολλα να τα ζησω να νοιωσο μια γυναικα και μου ,, λες τωρα φιλαρακι,,   δεν ξερω  δεν θελω να την χασω  δεν θελω να ξανα γυρισω στην μποχα της μοναξιας    ξερω θα ειναι ο θανατος μου  εκει     δεν εχω τιποτα πια να με  ευχαριστη στην ζωη μονο   οτι κανω  ειναι ακραιο   και με φοβιζει αυτο,  σε ολα μου, ξερω χανω λιγο λιγο το παιχνιδι,   ξερω θα μου πεις λαθος    αν ειναι σωστο που την αγαπησα  ειναι δικο μου το προβλημα     δεν αφορα κανεναν    ειναι ενα υπεροχω μυστηκο      ξερω ακομα  και στο θανατο μου εγω θα χαμογελο και θα απορουν     ειμουν χαρουμενος   με  εκανε και πεταγα     στον ουρανο ,   εβλεπα ολους τους  πως με κοιτουσαν χαζεψαν και γω τωρα τι κανω;;  θα μου πεις  ρε βλακα   οτι το παθος με το λαθος  εχουν ενα γραμμα διαφορα    το παθος ομως το ζεις ενω    το λαθος ναι εκει την πατας διοτι το ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ,  γι αυτο σου λεω ,   πες μου πως θα κανω ονειρα τωρα χωρις  εκεινη πως ,   μα πρεπει  ευατε μου να εισαι    μονο φιλαρακι    οχι   ρε δεν  μπωρο    ξερεις γιατι   μερικα <<πρεπει>> μας στερησαν  τα πιο ωραια χαμογελα της ζωης μας καταλαβες ρε ,,  εδω εγω ΑΓΑΠΩ για πιο κει δεν ξερω τι παιζει,   γαμημενη μοναξια δεν με αφηνει      να ξεχασω τιποτα,  οταν της λεω  θελω    να με παρεις αγκαλια ξερεις γιατι διοτι τυλιγει τα χερια γυρω απο το σωμα μου  και μου κρατα την ψυχη μου,,  ειναι η ευαισθησια μου τετοια,   ναι θελω ν αλλαξω    σε μενα αυτο   η ευαισθησια μου αυτη με  εχει  καταστρεψει    πρωτιμο την αναισθησια ,    ωρες ,ωρες με πιανει μια τρελα να παω  εκει    να την συναντησω ξερω  λαθος μου    δεν μπωρο ξανα  γυριζω στα ασχημα μου ,,  και σου λεει  μετα φιλαρακι να μεινουμε,,   ρε ξερεις ποσο δυσκολο    να σκεφτεσαι   κατι και να μην  μπορεις να το αγκαλιασεις---- ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ---  πολλες φορες οσο χαμογελα στο  και αν ειναι το προσωπο μου    αλλο τοσο δακρυσμενη  μπορεινα ειναι  η ψυχη μου. μου λεει οτι βαζει την λογικη   εκεινη    της λεω την καρδια  να πως θα αποδειξεις μωρη πουτν@ λογικη ελα   να σου συστησω εγω την μοναξια   να περασετε να γινετε και φιλαρακια εσεις     και οχι γω με την αγαπη μου,   ξερω ρε εαυτε  μου πως γυριζω σ εσενα    μια χαρι διωχνεμε ,   ξερω πως η ζωη ειναι περιεργη,  χρεαζεται  και η θλιψη για να μαθεις τι σημαινει ευτυχια  να μου πεις η ευτυχια ερχεται καμια φορα διαφορετηκα ντυμενη   ναι το ασχημο ειναι οτι περναει διπλα μας   και δεν μπορουμε  να την αναγνωρισουμε εμεις .  καλα  κατσε τωρα εκει και γυρησε σελιδα     στην ζωη σου , γιατι ρε μοναξια ξερεις τι ειναι να σου πω εγω Μοναξια   ειναι να εχεις τοσα πολλα να δωσεις   και  κανεναν για  να τα μοιραστεις μαζι του,  ενω εγω τα παντα μοιραζω σπαω τον εαυτο μου σε χιλια κοματια   οταν την βλεπω να χαμογελα,  μου δινει ζωη, την λατρευω ,  οχι οχι δεν  φταιει τιποτα αλο απο την λογικη    την δικη  της την  ξερω  δεν αλαζει ,  απλα εγω περιμενοντας το σωστο τρενο περασα την ζωη μου σε λαθος σταθμο, δικο  μου το σφαλμα και μονο   δεν επρεπε να φτασω εκει να πονω τοσο δεν το μπωρο, δεν ξερω το μονο που ξερω ειναι οταν αντρας  κλαιει ειναι μονο οταν αγαπησει με την καρδια του  εκει ειναι ο πονος, αρκετοι θα εχουν  ραγισμενες γεματες φοβο καρδιες  φιλε μου,,  αυτο ειμαστε ολοι,   και τωρα βλακα μου αντε να ξανα φτιαξουμε  ο ενας τη ψυχη του αλλου , βλεπωντας πια να περνουν ολα αυτα απο πανω μου ρωτησα το χρονο ..ρε πως θα γιατρεψω  ολα  αυτα που με πονεσαν .. Κι αυτος ο κερατας μου ειπε .....ασε με να περασω απο πανω σου..  αχ και μονο  ειναι αυτο που την λατρευω  την τρελλα μου.. και τελειωνοντας ο κυκλος μου  ολο και στενευει χασαμε τα χρονια πανε αναρωτιεμαι  ποση ψυχη πρεπει να σταξω, για να ζωγραφισω αυτον τον κοσμο που γω ο βλακας ονειρευτηκα .................



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου