Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

να θυμασαι πως αγαπηθηκες πολυ γι'αυτο που εισαι:


Ότι και αν γινόταν
για εσένα νοιαζόμουν.
Ήσουν η μέρα και η νύχτα μου.
Το φως και το σκοτάδι μου.
Νοιαζόμουν για το χαμόγελό σου,
να είσαι εσύ καλά.
Ήθελα να περνάς καλά
να προσέχεις τον εαυτό σου.
Δεν ήθελα να στεναχωριέσαι,
ήθελα να βλέπω το πρόσωπό σου
πάντα γελαστό.
Ο εαυτός μου δε με ενδιέφερε
γιατί αν εσύ ήσουν καλά
τότε ήμουν και εγώ.
Αλλά εσύ το μόνο που έκανες
είναι να αμφιβάλεις για την
αγάπη που σου είχα.
Ποτέ δεν κατάλαβες τι
ήσουν για μένα.
Ίσως γιατί δεν ήθελες.
Εγώ ονειρευόμουν να είμαστε μαζί,
για πάντα.
Και εσυ με θεωρούσες πάντα υπερβολικό
Εσύ όμως στον κόσμο σου
και στον εγωισμό σου.
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΟΥ
Μείνε λοιπόν εκεί.
Εγώ κουράστηκα.
Λυπάμαι που δεν θέλεις
τίποτε από εμένα.
Δεν έχω σταματήσει όμως
να σε αγαπώ.
Φτάνει όμως ως εδώ.
Greek Quotes:
Αλλα πρέπει να φύγω πια απο κοντά σου
πάρε τον δρόμο σου εσύ το εχείς ανάγκη για το αυριο σου
εσύ ακόμα εχεις πορεία στήν ζωή
η περηπετειες  παντα εχουν ενα  ΤΕΛΟΣ
απλά εγώ το τελειώνο πιο σύντομα
Πρέπει και πρέπει για το καλό σου
Η φιλια ειναι σαν την θαλασσα μπωρεις να δεις την αρχή της
και  ποτε το τέλος της ........να ομως εγώ
προσπαθησα  που μόνο εγω  ξερω μώς
να σου δειξω  το ΤΕΛΟΣ
Παραπονα ξέρω θα είχες και ισως αρκετα απο μενα
δεν γίνεται  να ειμαστε και τελιει
ρωτάς εμένα;; μα στο ειπα αυτό που
με τσακισε η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ σου
Η  ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΣΟΥ....
Ξ'ερω θα μου πεις τα φιλαράκια
δεν εχουν τα εχουν αυτά
Συ είπας...


Ρώτησα πολλους/ες αλήθεια υπάρχει φιλία μεταξύ
των δυο φυλων ........το αποτέλεσμα του  γκαλοπ
αρκεί να μην  είσθε κοντά
Θα ειμαστε  μαζι εσυ κι εγω;;;
και θα .................................
...................είμαστε φιλοι????
εσύ το πίστεψες και το πίστευεις
εγώ ψευτηκο ρολο θα πέξω...
Τελειωσα αποκλείσθηκα εγω δεν ξερω
να παιξω αυτόν τον
ρολο,,και εφθασα  φθάνω τώρα να σου πω
AΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο.
Η απουσία σου?
Τα λόγια σου τα μετρημένα..
Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο.
Η απιστία σου?
Η αδιαφορία σου?........ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ
Χειρότερο τελικά ΤΙ είναι;
Βλέπεις τη νυχτα ξεσπούν πολλά
τότε τρομάζω και ας λένε οτι
greek:
Αλλα για να κλεισει μια πληγη πρέπει
να σταματησεις να την αγγιζεις
αυτό έκανα και νομιζω είναι και
το σωστό δεν χρειαζονται πολλές
εξηγησεις δεν ειναι και σωστό
δεν γινεται να συνεχισω μονο
εμπόδιο παραμένω είναι μία
απόφασει που επρεπε να παρθεί
Την αγαπη,που κρυβω μεσα απο τον θυμο μου.. Τα λογια που λεω μεσα απο τη σιωπη μου.....:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου