Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

META.....


Συγνώμη  

μα να θυμάσαι πώς σ¨αγάπησα πολύ..να 


έρχεσαι συχνά στόν ύπνο μου,,

θα σου διαβάζω τα 


μηνύματα που 

δεν εστειλα ποτε, εκεί να ξέρεις στα είπα


ολα !!! ασε να είναι το μυστηκό μας να

ξέρεις θα έχω

να διαβάζω εκεί παντού οπου καί αν είμαι

ψυχή μου..

και οχι πώς σε θέλω, μα θα έδινα τα πάντα για να μου



χάιδευες τα μαλια μου λίγες στιγμες πρίν κοιμηθώ...για

τί ετσι ειναι οταν ερωτεύεσαι είσαι χαμένος γιατί πλέον

ο έρωτας ειναι ενα άνοιγμα και λαχταράς να δωσεις και

την ψυχή σου ακόμη..



ΗΞΕΡΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΟΝ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟΝΑΜΕ;;   ΤΟΤΕ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ  ΤΑ  ΟΝΕΙΡΑ ΠΡΑΞΕΙ

Τα σώματα μας θα  χαθουν θα σβησουν από 

μας θα μείν

ει μέχρι της συντέλειας των αιώνων αυτο το 

[ΣΕ ΑΓΑΠΩ] 

που σου ψιθύρισα στίς  ώρες μας εκείνες..



Ξερω οτι θα μου πεις τι γυρνάω και 

κοιτώ πίσω μου  

καί είμαι τρομαγμένος ξέρω ρε εαυτέ μου 

αυτό που με


κυνηγά είναι μέσα μου


Υπήρχαν φορές που νόμιζα οτι ζούσα ενα 

όνειρο χα..χα.

Εχεις δίκιο..........νομίζα καί ξέρεις κάτι με

πονάει γιατί


ξεκίνησε ελπιδοφόρα πόσο άδικο είναι να

πονάς ..που  

να ξερα εκεινο το χαμογελο σου που 

ερωτευτηκα την

την πρωτη φορα που σε ειδα στο

αυτοκινητο σου θα  

 

μου άλαζε την ζωή μου,ποσο πραγματηκά





εγινα παιδί  

δεν ειναι τυχαίο πού σού λέω ευχαριστώ...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου